با مصرف گردو گلخانه ای در آزمون دکتری قبول شوید!

گردو را نباید هدر داد، ما می توانیم آنها را در تمام طول سال در دسترس خود داشته باشیم و اگر به طور منظم از آنها استفاده کنیم، مزایای بسیار زیادی دریافت خواهیم کرد.

به لطف غنی بودن امگا 3 و ویتامین ها، سهولت در وارد کردن آنها به غذاهای مختلف در آشپزخانه و حتی روش های جایگزین استفاده از آنها.

گردو گلخانه ای میوه درخت گردو است که بومی خاورمیانه است اما در شبه جزیره ما نیز گسترده است، گردو معمولاً پاییزی است، ارزش انرژی بالایی دارد و ویژگی های تغذیه ای زیادی دارد.

سرشار از اسیدهای غیراشباع چندگانه است و برای بدن انسان عالی است و برگ‌های آن به عنوان یک ماده معطر قابل توجه در نظر گرفته می‌شود که اغلب در آشپزخانه استفاده می‌شود، به عنوان مثال برای بلوغ برخی از انواع پنیر.

آجیل همچنین حاوی مقداری پروتئین و کربوهیدرات های ساده است، آنها همچنین سرشار از فیبر و املاح معدنی فراوان هستند: کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم.

از بین ویتامین ها، مهمترین آنها تیامین مبهم است، همچنین برای سم زدایی کبد مفید است.

گردو یک غذای بسیار مهم برای سلامتی ماست، معدنی واقعی از خواص مفید، آنها روزانه در رژیم غذایی قرار می گیرند و می توانند سطح کلسترول و خطر قلبی عروقی را تحت کنترل نگه دارند.

همچنین به نظر می رسد که آنها شروع برخی از تومورها را محدود می کنند و به پایین نگه داشتن فشار خون کمک می کنند.

بنابراین آنها به عنوان یک درمان طبیعی مهم در مورد فشار خون بالا شناخته می شوند.

نکته مهم این است که در مقادیر زیاده روی نکنید: این ماده غذایی سرشار از پروتئین و کاملاً کالری است که در 100 گرم آن 650 کالری دارد.

3 عدد گردو در روز کافی است، آن را با سالاد یا صبحانه با ماست میل کنید تا نیاز روزانه ما به مواد مغذی ضروری برای سلامتی را پوشش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.