گریه های مردی که با خوردن بادام زمینی کچل شد

با این حال، جالب است که بادام زمینی اصلاً آجیل نیست. بادام، بادام هندی و گردو روی درختان رشد می کنند، در حالی که بادام زمینی در غلاف ها رشد می کنند.

این باعث می شود که بادام زمینی بیشتر با حبوبات مانند نخود و سویا مرتبط باشد تا آجیل درختی.

اگر از خود می پرسیدید که آیا بادام زمینی یک میان وعده مغذی است، پاسخ مثبت است بادام زمینی پروتئین و فیبر را تامین می کند. آنها منبع عالی منگنز و نیاسین و منبع خوبی از فولات، تیامین و ویتامین E هستند.

حقایق تغذیه ای بادام زمینی
یک وعده بادام زمینی برابر با 1 اونس (28 گرم) یا تقریباً 28 بادام زمینی است اطلاعات تغذیه زیر توسط USDA برای یک وعده بادام زمینی خام و بدون نمک ارائه شده است

کالری: 161
چربی: 14 گرم
سدیم: 5.1 میلی گرم
کربوهیدرات: 4.6 گرم
فیبر: 2.4 گرم
شکر: 1.3 گرم
پروتئین: 7.3 گرم
کربوهیدرات ها
یک اونس بادام زمینی خام دارای 4.6 گرم کربوهیدرات است که به معنای شاخص گلیسمی پایین (GI) 14.2 است. یا یک کاسه کورن فلکس (که دارای GI 81 است).

از کربوهیدرات های موجود در بادام زمینی، حدود 2 گرم از فیبر رژیمی و کمی بیشتر از 1 گرم از قندهای طبیعی است.

چربی ها
بادام زمینی حاوی 14 گرم چربی در هر وعده است، اما بیشتر چربی های موجود در بادام زمینی برای سلامت قلب در نظر گرفته می شوند. همچنین در یک وعده بادام زمینی 1.8 گرم چربی اشباع شده وجود دارد.

بادام زمینی بو داده شده با روغن، چاشنی شده یا با روکش شکر ممکن است مقادیر مختلف یا انواع مختلفی از چربی را فراهم کند. پوشش ها، طعم دهنده ها و چاشنی ها می توانند میزان اشباع و چربی را چند برابر کنند.

بادام زمینی 7.3 گرم پروتئین در هر اونس دارد که آن را به یک میان وعده سیر کننده و مغذی تبدیل می کند. تمام 20 اسید آمینه در بادام زمینی وجود دارد که به خصوص آرژنین آن بالاست.