هنرمند چینی با صابون بچه گلمر مجسمه های صابونی برای کودکان میسازد

تفاوت بین ژل دوش و صابون مایع بدن

شستشوی بدن با شامپو یا صابون بچه گلمر هدف یکسانی دارند، یعنی پاکسازی بدن، اما روشی که این کار را انجام می دهند و مزایای اضافی که ارائه می دهند متفاوت است.

 از آنجایی که هر دو مایع هستند، می‌توان آن‌ها را با یک اسفنج حمام یا دستشویی استفاده کرد، بنابراین کف بیشتری ایجاد کرد.

هر دو برای مردان، زنان و کودکان در دسترس هستند، اگرچه فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده برای هر یک کاملاً متفاوت است.

اگرچه هر دو پاک کننده های مایع برای استفاده بدن هستند، تفاوت بزرگ در بافت نهفته است. ژل دوش قوام سفت تر و ژلاتینی دارد، در حالی که صابون مایع روان تر است.

نحوه استفاده از صابون مایع بدن

استفاده از شستشوی بدن مایع یک تجربه لوکس و دلپذیر است. فوم باعث می شود پوست شما نرم و لطیف شود و عطر ژل روی آن باقی بماند و در نتیجه احساس خوشبختی را برای مدت طولانی تری طولانی تر کند.

بنابراین، شستشوی بدن با رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید . دوش های طولانی مدت حس خوشایندی را برای شما به ارمغان می آورد که با ژل دوش بیشتر احساس می شود. آنها همچنین دارای فرمولاسیون های مختلفی هستند که فواید بیشتری برای پوست ایجاد می کنند.

اگر پوست خشکی دارید، به یک عمل مرطوب کننده نیاز دارید و از صابون های با عطر زیاد خودداری کنید. برای پوست های معمولی می توانید از هر نوع پوستی استفاده کنید.

 از طرف دیگر پوست های چرب از صابونی که خاصیت شفاف کنندگی دارد و چربی اضافی را از بین می برد بیشتر سود می برد.

شوینده های مایع بدن همچنین خاصیت لایه برداری دارند و می توانند به راحتی و به طور موثر سلول های مرده پوست را از بدن شما پاک کنند.

همچنین می‌توانید از مایع شستشوی بدن به عنوان جایگزینی برای محصولات حمام حباب‌دار استفاده کنید. البته مقدار آب شستشو یکسان نخواهد بود، اما همچنان می توانید با رایحه ای که در آن گنجانده شده است، به حس لطیف و لوکسی دست پیدا کنید.