نوعی پوشک بچه ساده که در فضای مجازی حاشیه ساز شد

محبوب ترین پوشک در حال حاضر پوشک بچه ساده هستند. از زمان پیدایش آن در سال 1960، یک پوشک یکبار مصرف به گونه ای ساخته شده است که برای هر نوزاد یک پوشک یکبار مصرف کاملا مناسب وجود دارد. به این ترتیب شما برای فرزندتان آرامش دارید و مهمتر از همه، راحتی زیادی برای خود دارید. پوشک ها را زمانی که در جایی فروخته می شوند به مقدار زیاد خریداری می کنید.

سپس می توانید به راحتی کودک خود را عوض کنید و کودک شما در کمترین زمان یک پوشک جدید و فوق العاده تمیز می کند. ایده آل است، درست است؟ نه کاملا. چون فکر می کنید روزی چند پوشک دور می اندازید؟ و چه تاثیری بر محیط زیست ما دارد؟

پوشک در اندازه های مختلف موجود است. اندازه ها بر اساس وزن کودک شما است. اگر کودک شما سایز مناسب پوشک می پوشد، لبه های کشاله ران به جلوگیری از نشتی کمک می کند و نوارهای بسته، بسته شدن راحت پوشک را در شکم تضمین می کند. برای اینکه بفهمید کدام سایز پوشک بیشتر روی باسن و شکم کودک شما می آید، بهتر است اندازه های متناسب با وزن کودک را امتحان کنید. هر کودکی متفاوت است، بنابراین پوشک نیز برای هر کودک متفاوت است.

سوال 4: پوشک آبدوست چیست؟
شما همچنین برای مراقبت از کودک خود به پوشک هیدروفیل نیاز دارید. اینها پارچه های پنبه ای مربعی شکل هستند که رطوبت زیادی را جذب می کنند. این پارچه ها قبلا به عنوان پوشک استفاده می شدند، اما اکنون برای خشک کردن نوزاد بعد از حمام بسیار مفید هستند. همچنین می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان سطح روی تخت یا کالسکه استفاده کنید و در دوران شیردهی به شما حریم خصوصی می‌دهند.

با کوچولوتون بیرون میری؟ سپس کیسه پوشک را با خود ببرید! این شامل تمام محصولاتی است که ممکن است در حین حرکت برای مراقبت از کودک خود به آن نیاز داشته باشید. محتویات کامل کیسه پوشک را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

بنابراین، شما در مورد هر چیزی که مربوط به پوشک است کاملاً به روز هستید. به سرزمین پوشک خوش آمدید!