ماجرای دستگیری تاجر سیب قرمز در بازار تهران

سیب قرمز، زرد یا سبز اغلب به خاطر قدرت سیر کنندگی قوی خود شناخته می شود، اما همچنین منبع آنتی اکسیدان، فیبر، ویتامین C و نمک های معدنی ضروری برای بدن است.
سیب کوچک، گرد و کاربردی برای خوردن، برای خط و سلامت شما عالی است. همچنین یکی از پرمصرف ترین میوه ها در فرانسه است، زیرا در غرفه های ما در طول سال یافت می شود. آن را هم به صورت خام و هم پخته، در غذاهای شور یا شیرین مصرف می کنند.

سیب قرمز در بازار تهران فروش بالایی دارد و همیشه مشتریان خود را دارد.

متحد لاغری سایز
سیب از چند جهت میوه جالبی است. از یک طرف کالری نسبتاً کمی دارد و در هر 140 گرم سیب تنها 72 کالری دارد و از طرف دیگر به طور متوسط ​​85 درصد آب دارد. البته مراقب باشید، این میزان با مصرف یک لیوان آب سیب تقریبا دو برابر می شود، کمتر از کمپوت سیب بدون شکر.

با این حال، این میوه با ایجاد سریع احساس سیری، اثر سرکوب کننده اشتها دارد. بنابراین هوس خوردن میان وعده را محدود می کند. سیب همچنین مانند اکثر میوه ها از نظر پروتئین (0.4 گرم برای 140 گرم) و چربی (0.2 گرم) نسبتاً کم است.

از سوی دیگر، سرشار از کربوهیدرات ها، به ویژه از فروکتوز و سوربیتول است. این قندها تقریباً 15 درصد وزن کل آن را تشکیل می دهند، یعنی 19 گرم برای یک میوه 140 گرمی.

این میزان حتی تا 30 گرم برای یک لیوان 25 سی سی آب سیب افزایش می یابد. با این حال، بار گلیسمی سیب نسبتاً پایین است و خوردن سیب حتی می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از دیابت را تا 25 درصد کاهش دهد.

چه تنقلات سالمی در طول روز بخوریم؟
علاوه بر این، سیب حاوی مقدار زیادی فیبر است که عمدتاً به شکل پکتین وجود دارد. در دستگاه گوارش، ژلی تشکیل می دهد که مقداری از قند و کلسترول را به دام می اندازد و در نتیجه جذب آنها را محدود می کند.

با این حال، این نرخ ها بسته به نوع سیب مصرفی، بلوغ آن و نحوه مصرف آن (میوه تازه، پوست کنده یا بدون پوست، کمپوت، آب میوه) احتمالاً متفاوت است.

سیب میوه ای است که به ویژه سرشار از آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد که مسئول تعدادی از آسیب شناسی ها هستند مبارزه می کند. علاوه بر این، آنها به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کنند و تنفس را تسهیل می کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در سیب پلی فنل ها، پروسیانیدین ها، اپی کاتچین و کاتچین هستند که سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش داده و اکسیداسیون آن را محدود می کنند.

کوئرستین و پروسیانیدین ها با جلوگیری از رشد سلول های تومور با بیماری های قلبی عروقی و برخی سرطان ها (سرطان روده بزرگ) مبارزه می کنند.