لوله پلی اتیلن پنج لایه گرمایش آبگرمکن شما را چند برابر می کند

پلی اتن (PE) یک رزین ترموپلاستیک است که از پلیمریزاسیون پلی اتن تولید می شود. در صنعت، لوله پلی اتیلن پنج لایه با مقدار کمی آلفین نیز گنجانده شده است.

پلی اتیلن بی بو، غیر سمی است، شبیه موم است، دارای مقاومت عالی در دمای پایین (کمترین دما می تواند به -100 تا 70 درجه سانتیگراد برسد)، پایداری شیمیایی خوب، می تواند در برابر اکثر فرسایش اسیدی و قلیایی مقاومت کند (در برابر اسید با اکسید کننده مقاوم نیست.

خواص: نامحلول در حلال های عمومی در دمای اتاق، جذب آب کم، عایق الکتریکی عالی.پلی اتیلن یا پلی اتیلن (به اختصار PE؛ با نام IUPAC پلی اتن یا پلی (متیلن)) رایج ترین پلاستیکی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

از سال 2017، بیش از 100 میلیون.پلی اتیلن تا حد زیادی رایج ترین نوع پلاستیک مصرفی است و در بسیاری از مواد روزمره استفاده می شود.

این یک محصول ترموپلاستیک است، به این معنی که می توان آن را به یک مایع ذوب کرد و سپس دوباره به صورت جامد سرد کرد.

شرایط مختلف پردازش باعث ایجاد تفاوت …ارسال استعلام بیشتر بدانیدپلی اتیلن پرفورمنس فروش داغپلی اتیلن پرفورمنس فروش داغکامپوزیت های پلیمری زمینه ترموپلاستیک موفقیت تجاری در کاربردهای نیمه ساختاری و ساختاری به دست آورده اند.

پلی اتیلن (PE) یکی از همه کاره ترین و پرمصرف ترین ترموپلاستیک ها در جهان است که به دلیل خواص عالی آن مانند چقرمگی، رطوبت نزدیک به صفر.

ارسال استعلام بیشتر بدانیدقیمت فعلی پلی اتیلن پلی اتیلنقیمت فعلی پلی اتیلن پلی اتیلنپلی اتیلن یک ترموپلاستیک سبک و بادوام با ساختار کریستالی متغیر است.

این یکی از پلاستیک های تولید شده در جهان است (سالانه ده ها میلیون تن در سراسر جهان تولید می شود). پلی اتیلن در کاربردهای مختلف برای فیلم‌ها، لوله‌ها، پلاستیک و… استفاده می‌شود.

پلی اتیلن از زنجیره های هیدروکربنی تشکیل شده است که اساسی ترین جزء آن مولکول اتیلن است که از 2 اتم کربن و 4 اتم هیدروژن تشکیل شده است.

هنگامی که مولکول های اتیلن در زنجیره های مستقیم یا منشعب با هم ترکیب می شوند، پلی اتیلن تشکیل می شود.