شرکت رومیزی ترمه اصفهان تخفیف 50 درصدی گذاشته است

با مجموعه‌ای از رومیزی‌های رومیزی ترمه اصفهان باکیفیت، با طیف وسیعی از کتانی‌های رومیزی Tissage de Luz آشنا شوید.

انتخاب گسترده ای از رومیزی های کلاسیک و معاصر از نخی تا کتان و در هر دو رنگ سفید و رنگ های پر جنب و جوش برای هر سبکی مناسب است.

رومیزی های Tissage de Luz زیبایی و اصالت کشور باسک را از طریق رنگ های روشن و راه راه ها منتقل می کنند.

چه بخواهید ظروف غذاخوری خود را هماهنگ کنید یا تغییر دهید، به مجموعه کامل دستمال‌ها، تشک‌های رومیزی و رومیزی ما نگاهی بیندازید. توصیه سبک: مگر اینکه طراحی داخلی خاصی در ذهن دارید، سادگی را در تزئین میز انتخاب کنید.

اگر می خواهید ظروف رنگارنگ خودنمایی کنند، یک سفره سفید یا رنگ روشن انتخاب کنید. از طرف دیگر اگر می خواهید یک رومیزی طرح دار یا راه راه در مرکز قرار گیرد، با ظروف ساده و محتاطانه لباس بپوشید.

طیف وسیعی از کتان میز Tissage de Luz را با مجموعه ای از سفره ها و رومیزی های  با کیفیت  کشف کنید.

انتخاب گسترده ای از سفره های کلاسیک و معاصر از پنبه تا کتانی و در هر دو رنگ سفید و پر جنب و جوش ، چیزی برای هر سبک دارد. سفره های Tissage de Luz زیبایی و اصالت کشور باسک را از طریق رنگ ها و نوارهای روشن خود منتقل می کنند.

این که آیا شما می خواهید هماهنگی یا تغییر کارد و چنگال خود را به طیف کاملی از دستمال ها ، تشک های مکان و دونده های جدول بپردازید. مشاوره سبک: مگر اینکه در ذهن شما یک طراحی داخلی خاص داشته باشید ، سادگی در دکوراسیون جدول را انتخاب کنید.

اگر می خواهید ظروف رنگی رنگارنگ از آن استفاده کنید ، یک سفره سفید یا سبک رنگ را انتخاب کنید. اگر از طرف دیگر می خواهید یک سفره با الگوی جسورانه یا راه راه برای گرفتن مرحله مرکزی ، با لباس های ساده و با احتیاط لباس بپوشید.