شربت گیاهی لاریس معجزه ای جدید در گیاهان دارویی

شربت واقعا چقدر سالم است؟
Karvan Cévitam محبوب ترین برند شربت در هلند است. وقتی آن بطری های آبی معروف را می بینید، بلافاصله متوجه می شوید که چرا! با عکس‌های بزرگ میوه‌ها و شعارهایی مانند «طبیعی» و «عاری از رنگ»، این محصول به سرعت جلوه‌ای نسبتاً سالم به دست می‌دهد.

برای تهیه شربت گیاهی لاریس با همکاران ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید

به هر حال، اگر 75% میوه باشد چقدر می تواند بد باشد؟

متأسفانه، همانطور که اغلب اتفاق می افتد: هر چه محصول سخت تر خود را سالم بداند، سالم تر است. با مزایای واقعی کاروان سیویتام کاملاً ناامید کننده است. چرا دقیقاً چنین است، همچنین برای شربتی که در واقع عمدتاً از میوه تشکیل شده است؟ امروز به تفصیل برای شما توضیح خواهیم داد!

بیایید با آن میوه شروع کنیم. بطری های معمولی شربت با افتخار بیان می کنند که شربت از 75 درصد میوه خالص تشکیل شده است. این بسیار سالم به نظر می رسد، به خصوص که بیشتر مردم فقط آب میوه تازه را آنجا می بینند. مشکل اینجاست که کاروان سیویتام از میوه تازه درست نمی شود. در عوض، ماده اصلی کنسانتره میوه است.

یعنی آب میوه اما با تمام آب مکیده شده. مشکل این است که بخش زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی نیز با آب از بین می روند. الیافی که به طور معمول در میوه های تازه یافت می شوند، البته بعد از این فرآیند در هیچ کجا یافت نمی شوند.

قندهای میوه در شربت
وقتی فیبرها، ویتامین‌ها و مواد معدنی همگی از میوه‌ها فیلتر شده‌اند، دقیقاً چه چیزی برای ما باقی می‌ماند؟ دقیقا – قندها. “75% میوه” که کاروان سیویتام به آن افتخار می کند در واقع تفاوت چندانی با فروکتوز خالص ندارد. وقتی آن مواد را با میوه در اطراف آن می خورید، آنقدرها مشکل ساز نیست.

فیبرها به ویژه به بدن شما کمک می کنند تا تمام شیرینی را به درستی پردازش کند. علاوه بر این، میوه بیش از اندازه کافی مواد مغذی مفید را فراهم می کند. قندهای میوه در شکل خالص خود به سلامت شما کمک چندانی نمی کنند.

قندهای اضافه شده
ممکن است فکر کنید شربتی که تقریباً به طور کامل از شکر تشکیل شده باشد به اندازه کافی شیرین خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد کاروان سیویتام طور دیگری فکر می کند. اگر به ترکیبات شربت نگاه کنید، اولین ماده بعد از کنسانتره میوه شکر است! این بدان معناست که محصول نهایی تقریباً به طور کامل از شکر خالص تشکیل شده است.

علاوه بر شکر، “عطر” در شربت نیز وجود دارد. «عطر» یک اصطلاح تا حدی مبهم است که تولیدکنندگان ممکن است برای متنوع ترین مواد از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر، شانس خوبی است که این نوع دیگری از شکر است.

در مجموع، می توانید فهرست مواد تشکیل دهنده را به صورت شکر، شکر، شکر و برخی ویتامین های اضافه شده خلاصه کنید. آیا واقعاً شبیه چیزی است که می خواهید به طور منظم بخشی از آن را بنوشید؟