سیم برق روکش دار باعث برق گرفتگی کودکی نوپا شد

جریان برق معمولاً با نماد I نشان داده می شود. قانون اهم جریان عبوری از یک هادی را به ولتاژ V و مقاومت R مرتبط می کند. یعنی V = IR. یک عبارت جایگزین قانون اهم I = V/R است.

ما در این مجموعه انواع سیم و کابل از جمله سیم برق روکش دار را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می دهیم.

جریان در گازها و مایعات به طور کلی شامل جریانی از یون های مثبت در یک جهت همراه با جریانی از یون های منفی در جهت مخالف است.

برای درمان اثر کلی جریان، جهت آن معمولاً جهت حامل بار مثبت در نظر گرفته می شود.

یک جریان بار منفی که در جهت مخالف حرکت می کند معادل یک بار مثبت به همان قدر است که در جهت متعارف حرکت می کند و باید به عنوان سهمی در جریان کل لحاظ شود.

جریان در نیمه هادی ها شامل حرکت حفره ها در جهت متعارف و الکترون ها در جهت مخالف است.

جریان های بسیاری از انواع دیگر مانند پرتوهای پروتون، پوزیترون، یا پیون ها و میون های باردار در شتاب دهنده های ذرات وجود دارند.

جریان الکتریکی یک میدان مغناطیسی همراه ایجاد می کند، مانند آهنرباهای الکتریکی.

هنگامی که یک جریان الکتریکی در یک میدان مغناطیسی خارجی جریان می یابد، مانند موتورهای الکتریکی، نیروی مغناطیسی را تجربه می کند. اتلاف حرارت یا انرژی تلف شده توسط جریان الکتریکی در یک هادی با مجذور جریان متناسب است.

هر سیم برق روکش دار دارای جریان الکتریکی از طریق خانه و لوازم آن است و هر کابل محدودیت ولتاژ دارد.

در داخل هر کابل “هسته” هایی که از سیم های مس تشکیل شده اند ، که با پلاستیک عایق پوشانده شده اند و برای هدف خود کدگذاری شده است (خنثی ، زنده ، زمین). سپس این هسته ها توسط یک لایه دیگر پلاستیک سخت و عایق بندی شده در داخل کابل پیچیده می شوند.

مهم است که از نوع و اندازه کابل های صحیح استفاده شود ، گویی که نمی تواند باعث آتش سوزی الکتریکی شود. به عنوان مثال ، اگر یک کابل حداکثر بار 100 ولت و 300 ولت از طریق آن ارسال شود ، می تواند سوزانده و آتش در خانه شما ایجاد کند.