سرکه سه لیتری قزوین که مرتاضان هندی در طول دوره ریاضت خود می خورند

شش ترکیب در سرکه فرآیند ژنراتور در مقادیر جزئی وجود داشت: 1-3-پروپاندیول، بوتاندیوئیک اسید، بنزآلدئید، هنیکوزان، 1-دوکوسانول و octdecane از سوی دیگر در فرآیند غوطه ور شدن، هفت ترکیب یافت شد.

در مقادیر جزئی: گروه متوکسی، گروه 2-3-دی هیدروکسی، اسید تترادکانوئیک، اولئیک اسید، استالدئید، پنتانوئیک اسید، بنزوئیک اسید و هگزانوئیک اسید.

از نتایج، می توان دریافت که این دو فرآیند دارای شش یا هفت هستند ترکیبات مشترک عطر یا طعم در تخمیر سرکه سه لیتری قزوین تحت تأثیر قرار می گیرد مواد مورد استفاده در ماش و محیط پردازش.

کوچک هم بودند مقدار اتانول باقیمانده در هر دو فرآیند تخمیر. به طور معمول، حدود 0.5٪الکل در هنگام ترشح باقی می ماند. این را نمی توان به وضوح در نمودار نشان داد.

به دلیل مقیاس شکل 74 تفاوت‌های موجود در مقیاس آزمایشگاهی را نشان می‌دهد فرآیند با و بدون پودر چوب راش اضافه شده است.

این برای آزمایش اینکه آیا انجام شد ترکیبات موجود در چوب راش می تواند بر طعم و عطر سرکه تأثیر بگذارد شبیه سازی نتایج سرکه تولید شده توسط فرآیند ژنراتور.

تنها قابل تشخیص به نظر می رسد که تفاوت ها وجود 4، 2 استونیتریل و اکتادکان در راش باشد. تخمیر پودر چوب شکل 75 شامل تجزیه و تحلیلی از سرکه فرآیند تولید کننده مقیاس آزمایشی است.
در مقایسه با سرکه تولید شده توسط شرکت ملی سرکه یافت می شود فرآیند ژنراتور اینها متیل استر، بنزن، اکتادسیل استر، تریکوزان و 3-سیکلوهگزن-1- متانول، پیرولیدین، اسید بوتانوئیک و منتون. واحد خلبانی 72 کمک 2-پروپنوئیک و اتیل استر کمتری تولید کرد.

جدول 24 مقایسه ای از ترکیبات از تمام آزمایش ها شکل 74: نمایه‌های GC-MS سرکه‌های غوطه‌ور در آزمایشگاه از استیفیکاسیون با یا بدون چوب راش مشاهده می شود.

باکتری های تخمیر غوطه ور شده از کریول به نظر می رسد سرکه Fermentation Inc. Acetobacter sp. این گروه فقط در بالاترین غلظت نمونه (C2) اندازه استاندارد استوباکتر sp. 1481 جفت باز است. گفته می شود دلیل این اختلاف به دلیل سن است