سرکه بالزامیک مارا تنها راه رسیدن به بدنی سالم است

یکی از محصولات ویژه در منطقه مودنا و ریجیو امیلیا ایتالیا سرکه بالزامیک مارا است. سرکه بالزامیک که از شیره انگور تخمیر نشده تهیه می شود، از روش های سنتی و زیر نظر نمایندگی تضمین کیفیت تهیه می شود.

 استفاده از سرکه بالزامیک در ایتالیا از زمان های قدیم بوده است، اما در سایر نقاط جهان از جمله ایالات متحده در قرن بیستم معرفی شد. سرکه بالزامیک تا اواخر دهه 1970 در آمریکا وارد شد، اما تقریباً بلافاصله محبوب شد.

اکنون سرکه بالزامیک از منطقه مبدأ خود به مقدار زیاد وارد می شود و تنوع زیادی از این تازگی سنتی در بازار موجود است. از آنجایی که سرکه‌های بالزامیک کهنه از روش‌های کاملاً سنتی تهیه می‌شوند و برای سال‌ها در بشکه‌های مخصوص تولید می‌شوند، هزینه آن بر اساس منطقه و سن متفاوت است.

سرکه بالزامیک خالص و 20 تا 25 سال کهنه شده می تواند تا 400 دلار برای 8 اونس قیمت داشته باشد. بطری. از طرف دیگر، سرکه ای که تنها 5 تا 8 سال است یا با شراب انگور رقیق شده است، حدود 40 دلار قیمت دارد.

سرکه بالزامیک در حال حاضر به عنوان یک چاشنی، به عنوان چاشنی روی دسرها و برای مصرف خام بسیار محبوب شده است. اما سرکه بالزامیک همراه با طعم و مزه غنی آن، فواید بسیاری برای سلامتی نیز دارد.

در اینجا پنج فایده اصلی وجود دارد که باعث می‌شود سرکه بالزامیک را در غذاهای خود انتخاب کنید.