ساخت کفش ایمنی نوین ملی از جنس طلا برای میلیاردر کانادایی

بسته به اینکه کفش کار مجهز به کلاه محافظ باشد یا بدون آن، بین کفش ایمنی و کفش شغلی تمایز قائل می شود. کفش های ایمنی مطابق با استاندارد EN ISO 20345 با محافظ پنجه در مواقعی استفاده می شود که خطر آسیب ناشی از فشار، ضربه یا اجسام تیز وجود داشته باشد.

کفش های شغلی مطابق با استاندارد EN ISO 20347 در صورت عدم وجود خطر مکانیکی در محل کار، همراهان ایده آلی هستند. کفش مناسب برای محل کار خود انتخاب کنید!

ما به شما کفش ایمنی نوین ملی با کیفیت بالا پیشنهاد می‌کنیم که در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کنند، قابل تنفس هستند و با سطح راحتی بالا امتیاز می‌گیرند.

آنها برای مردان و زنان در اندازه های مختلف و در رنگ های مدرن برای مطابقت با لباس کار ایمنی Akde  در دسترس هستند رای داد.

کفش‌های ایمنی خوب نه تنها از پاها در برابر خطرات خارجی محافظت می‌کنند، به‌عنوان مثال با کلاهک‌های فولادی، زیره‌های ضد الکتریسیته ساکن و عملکرد مقاوم، بلکه از تنش‌های ناشی از بارهای دائمی زیاد نیز جلوگیری می‌کنند.

هرکسی که دیگر قادر به راه رفتن نیست یا به دلیل چروکیدگی، تاول یا استفاده بیش از حد در نتیجه قرارگیری وزن نادرست می تواند به میزان محدودی راه برود، در بیشتر موارد دیگر قادر به کار نیست.

علاوه بر الزامات فوق “محافظت در برابر خطرات خارجی” و “محافظت در برابر آسیب های ناشی از بارهای زیاد”، چندین سال است که برای کفش ایمنی الزامات زیبایی شناختی نیز وجود داشته است. البته آنها باید و باید محافظت کنند، اما همچنین باید ظاهری جذاب و مناسب ارائه دهند.

کفش های ایمنی با توجه به مواد استفاده شده به دو گروه تقسیم می شوند. کفش های ساخته شده از چرم یا پارچه های دیگر (گروه 1) یا کفش های کاملا قالب گیری شده یا ولکانیزه (گروه 2). بر این اساس کفش های ایمنی به 5 کلاس حفاظتی (S1-S5) تقسیم می شوند.

کفش های ایمنی بر اساس استاندارد EN ISO 20345 (استاندارد جانشین EN 345) کفش هایی با کلاهک برای بارهای زیاد هستند که اثر محافظتی آن با انرژی 200 ژول آزمایش شده است.

الزامات عمومی و روش های تست کفش در استاندارد EN ISO 20344 (استاندارد جانشین EN 344) تنظیم شده است. در اینجا دسته بندی های مختلف کفش ایمنی تعریف شده است. در مورد الزامات اضافی برای کفش اطلاعات کسب کنید.

دسته بندی بر اساس EN IS0 20345