تاثیر بی نظیر اسانس خارق العاده بر میزان تقاضای مشتریان خارجی

اسانسهای مختلفی در کشور تولید و تهیه می شوند که یکی از پر فروش ترین نمونه های آن اسانس عطر برنج است و سالانه حجم بالایی از این محصول در کارخانه ها و شرکتهای مخصوص که مجوز لازم از سازمان غذا و دارو را دارند، تولید می گردد. مجموعه آراد برندینگ می تواند شما را جهت دستیابی به این محصولات راهنمایی نماید.

اسانس عطر برنج ایرانی و وانیل خوراکی

 

اسانس عطر برنج ایرانی به شکل مایع است و یک خوراکی حلال در آب و روغن می باشد بنابراین این اسانس با هدف خوراکی برای انسانها تولید می شود و مثل برخی از نمونه های دیگر اسانس که قابل خوردن نیستند، نمی باشد در نتیجه تمام موادی که در تهیه آن به کار برده می شود، کاملا استاندارد و دارای مجوز خوراکی است.

 

یکی از طعم دهنده های بسیار مقوی و خوشبو که از زمانهای دور تا به امروزه در تهیه انواع شیرینی خشک و تر به کار می رود اسانس وانیل خوراکی بوده که به دو شکل مایع و پودری در بازار عرضه می شود اسانس وانیل در واقع از تخمیر و استخراج وانیل به دست می آید و عطر دلنشین و خواص فوق العاده آن سبب شده در آشپزی ایرانی، هندی، چینی و اروپایی کاربرد بسیاری داشته باشد این ماده معطر در حالت مایع و پودر قابل استفاده است و در هر صورت طعم و رایحه تقریبا یکسانی دارد.