با پوشیدن پالتو چرم کوتاه زنانه پوستی سالم و زیبا داشته باشید

مراقبت از کت: نگهداری، تمیز کردن، اتو کردن

کت های پشمی را می توان کاربردی ترین آنها دانست. پارچه دو ویژگی اصلی را برای راحتی ترکیب می کند: حتی در یخبندان و باد شدید کاملا گرم می شود، گرما را آزاد نمی کند، اما اجازه می دهد هوا از آن عبور کند “نفس می کشد”.

پارچه‌های پشمی ویژگی‌ها و مراقبت‌های خاص خود را دارند. اگر توصیه های مربوط به تمیز کردن و ذخیره سازی را دنبال کنید، کت بدون از دست دادن ظاهر قابل ارائه یک چیز جدید، سال ها دوام می آورد.

نحوه نگهداری کت پشمی

پارچه چیزهای پشمی قادر به کشش است. این می تواند یک جنبه ناخوشایند باشد، اما می تواند به یک مزیت نیز تبدیل شود. خود کت صاف می شود و چروک نمی شود، شکل خود را به خوبی حفظ می کند.

به برچسب ها-برچسب هایی که ویژگی های مراقبت از چیز را نشان می دهد توجه کنید. کت های پشمی را باید در کمد روی چوب لباسی در حالت عمودی نگهداری کنید.

اگر پالتو چرم کوتاه زنانه خیس شد، باید آن را روی چوب لباسی نیز خشک کنید: آن را در مکانی گرم، خشک و دارای تهویه آویزان کنید. اما یک کت پشمی را در نزدیکی منابع گرما خشک نکنید پارچه می تواند به طور ناامیدکننده ای آسیب ببیند.

برای مخفی کردن کت در پایان فصلش تا پاییز آینده، بهتر است یک روکش مخصوص بخرید. این چیز را از گرد و غبار محافظت می کند، در حالی که اجازه نمی دهد هوا راکد شود.

مراقبت از اقلام پشمی را در برابر پروانه فراموش نکنید. به هیچ وجه کت خود را برای تابستان در چمدان و کشو قرار ندهید!

نکات تمیز کردن کت

کت های پشمی نیاز به برس زدن منظم دارند. برای این کار، یک برس یا یک غلتک چسبنده مناسب است که تمام گرد و غبار، توده های اضافی و موهای حیوانات خانگی را جمع می کند.

برای از بین بردن لکه از روی کت، عجله نکنید که آن را به خشکشویی ببرید. اگرچه این یک روش اثبات شده است، اما خشکشویی به پارچه آسیب می رساند و عمر آن را کاهش می دهد.

سعی کنید خودتان از شر آلودگی ها خلاص شوید. لکه های تازه را می توان با برس و آب صابون پاک کرد. موارد پیچیده تر نیاز به استفاده از محصولات تمیز کننده دارند.