انبار لوله پلی اتیلن کاروگیت را به دلیل مشکلات شخصی به آتش کشیدند

استل لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) تولید می کند و به لطف خواص و مزایای آن در زمینه های مختلف قابل استفاده است.

لوله های ما برای جلوگیری از تلفات ناشی از حرکات زمین ایده آل هستند . به همین ترتیب، Stel طیف گسترده ای از لوازم جانبی مکانیکی، ترموفیوژن و الکتروفیوژن را ارائه می دهد و لوله های ما دارای گواهی IGA، IRAM 13485 و ISO هستند.

لوله پلی اتیلن کاروگیت با چگالی بالا نه تنها به دلیل رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت بلکه به دلیل مزایای اقتصادی که نسبت به لوله های فولادی استفاده شده در گذشته ارائه می دهند ، مناسب ترین لوله ها برای توزیع گاز طبیعی هستند .

ما طیف گسترده ای از لوازم جانبی الکتروفیوژن، از جمله عناصر لازم برای ایجاد اتصالات خانگی را ارائه می دهیم.

در زمینه توزیع آب، شبکه های ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) مدرن ترین، قابل اعتمادترین توسعه تکنولوژیکی و با زمان و هزینه کمتر برای اجرای کار می باشد.

در کشورهای توسعه یافته، 85 درصد از شبکه های فعلی آب آشامیدنی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است.

استل لوله ها را مطابق با استانداردهای IRAM 13485 و ISO 4427 تولید می کند و طیف گسترده ای از لوازم جانبی مکانیکی، الکتروفیوژن و ترموفیوژن ، از جمله عناصر لازم برای ایجاد اتصالات خانگی را ارائه می دهد.

کابل کشی در ارائه برخی خدمات از اهمیت حیاتی برخوردار است که توزیع برق، شبکه های مخابراتی و سیستم های تلویزیون کابلی برخی از آنهاست.
اگرچه سرمایه گذاری اولیه برای گذاشتن یک کابل هوایی ممکن است کمتر باشد (تا زمانی که این امر مجاز باشد)، در درازمدت گذاشتن کابل های مدفون و محافظت شده با  لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) مقرون به صرفه تر است .
نصب کابل های مدفون که توسط لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) محافظت می شوند، از تمام ایرادات ذکر شده جلوگیری می کنند و در هنگام گذاشتن هر کابلی مدرن ترین و بهترین گزینه هستند.

این به دلایل زیر است: لوله های HDPE،

  • آنها با تعویض راننده بدون نیاز به شکستن پیاده روها و جاده ها، امکان افزایش خدمات را فراهم می کنند.
  • کارهای تعمیر و نگهداری را ساده کنید
  • آنها از سرقت و سرقت کابل ها جلوگیری می کنند.
  • آنها با غیرممکن کردن تماس مردم با خطوط برق از حوادث جدی جلوگیری می کنند.
  • آنها مشکل ارتباطات مخفیانه را حل می کنند.
  • آنها اجازه نصب دو لوله، سه لوله یا چهار لوله را می دهند و کانال های رایگان را برای تخمگذار در آینده بدون نیاز به نصب جدید در دسترس می گذارند.