هوندا برای پاسخگویی به انواع کاربری ها و نیازهای مشتریان در سراسر جهان، طیف گسترده ای از محصولات موتورسیکلت، از مدل های مسافرتی کوچک گرفته تا مدل های سرگرم کننده بزرگ را ارائه می دهد که در سطح جهانی در کشورهای نوظهور و پیشرفته استفاده می شود.
در کشورهای نوظهور، به ویژه، تقاضای لباس مجلسی دخترانه جدید زیادی برای موتورسیکلت ها، عمدتاً مدل های مسافرتی، به عنوان راه نجات مردم در زندگی روزمره وجود دارد.
با این حال، محبوبیت مدل های الکتریکی با چالش هایی مانند وزن سنگین تر خودرو و قیمت بالاتر مواجه است.
همچنین، تقاضا برای مدل های الکتریکی تا حد زیادی به مشوق های دولتی، مقررات و در دسترس بودن زیرساخت های شارژ در هر بازار مربوطه بستگی دارد.
با در نظر گرفتن این شرایط، هوندا برقیسازی سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف موتورسیکلتها را به عنوان تمرکز اصلی استراتژیهای زیستمحیطی برای تجارت موتورسیکلت تسریع میکند، در حالی که به پیشرفت ICE ادامه میدهد و هدف آن دستیابی به بیطرفی کربن برای همه محصولات موتورسیکلت خود در طول دهه 2040 است.
علاوه بر این، هوندا به رهبری صنعت در خط مقدم ابتکارات زیست محیطی خود ادامه خواهد داد.
<ابتکارات مداوم برای پیشبرد ICE>
به منظور تحقق بی طرفی کربن و در عین حال موتور هوندا سازگاری با طیف گسترده ای از نیازهای مشتری و محیط های استفاده منحصر به فرد برای موتورسیکلت ها، هوندا به ابتکارات خود برای کاهش انتشار CO2 از مدل های ICE ادامه می دهد و در عین حال مدل های سازگار با سوخت های خنثی کربن مانند مخلوط بنزین-اتانول را نیز توسعه می دهد.
به طور دقیق تر، علاوه بر برزیل که در آن مدل های نحوه تشخیص جیوه قرمز موتورسیکلت با سوخت انعطاف پذیر (E100)*1 در حال حاضر موجود است، هوندا قصد دارد مدل های سوخت انعطاف پذیر را در هند نیز معرفی کند که یکی از بازارهای اصلی موتورسیکلت است.
این برنامه برای اولین بار معرفی مدل های سوخت انعطاف پذیر (E20) *1 از سال 2023 و مدل های سوخت انعطاف پذیر (E100) در سال 2025 است.
- منابع:
- تبلیغات: